Moją misją jest wspieranie Twojego rozwoju, zarówno w obszarze zarządzania Twoim zespołem, jak i w rozwoju osobistym, poprzez zastosowanie różnych narzędzi w celu znalezienia jak najlepszych rozwiązań. Moje działania doprowadzą do Twojej satysfakcji, czerpania radości z życia i realizacji Twoich własnych pasji i potrzeb. Będziesz miała czas dla Siebie.

Wartości, które mi przyświecają to rozwój, partnerstwo, profesjonalizm, odpowiedzialność i nastawienie na Twoje potrzeby.

To, co mnie wyróżnia to profesjonalna wiedza, bogate doświadczenie praktyczne, niestandardowe podejście do zadań i staranność w działaniu.

Moją pasją jest praca z ludźmi w zakresie:

  • wspierania w dążeniu do realizacji celu biznesowego, jak również tego prywatnego,
  • pobudzania motywacji do działania,
  • towarzyszenia w świadomym procesie zmiany,
  • dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Moja historia

Nazywam się Agnieszka Grzelak-Chodak

i od ponad 25 lat zajmuję się pracą z drugim człowiekiem. Już jako 20–letnia młoda osoba zostałam „rzucona” na głęboką wodę. Zarządzałam ponad 20-osobowym zespołem sprzedażowym, który nauczyłam wielu umiejętności min.: podejścia do klienta, zbudowania z nim relacji, procesu sprzedaży, a przede wszystkim umiejętności pracy w zespole. W międzyczasie poszerzałam swoją wiedzę i kompetencje. Wiele rzeczy robiłam intuicyjnie, korzystając z  narzędzi i technik opracowanych przez specjalistów.

Po 3 latach, dzięki mojej przedsiębiorczości i zaangażowaniu, zostałam zauważona i doceniona przez kierownictwo najwyższego szczebla, i otrzymałam propozycję zarządzania oddziałem banku.

W ciągu 4 miesięcy udało mi się podnieść zyski oddziału banku, który znajdował się na 120 pozycji w rankingu oddziałów w Polsce (a było ich wtedy 130 ), do pierwszej „dziesiątki”.

Doświadczenie zdobyte w banku było bezcenne. Dalej inwestowałam w swój rozwój osobisty i poszerzałam kompetencje w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim.

4 lata później zajęłam się prowadzeniem szkoleń, zarządzając jednocześnie oddziałem w ogólnopolskiej firmie szkoleniowej.

W 2012 roku podjęłam decyzję o rozpoczęciu swojej działalności (początkowo pod nazwą KIP Training & Consultig, obecnie TC Agnieszka Grzelak-Chodak), w ramach której prowadzę szkolenia i  sesje coachingowe oraz doradzam w zakresie szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Nawiązałam współpracę z firmami zagranicznymi, którym świadczyłam usługi doradcze.

Na co dzień pracuję z różnymi grupami zawodowymi, głównie z biznesem w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Od 4 lat pracuję również z nauczycielami i wykładowcami, ucząc ich nowoczesnych technik dydaktycznych. Szkolę także studentów z zakresu kompetencji miękkich i współpracy w zespole. Nie boję się żadnych wyzwań, gdyż praca z drugim człowiekiem jest moją pasją.

Myślę o sobie „szczęściara”, bo oprócz szczęśliwej rodziny (kochający mąż, trójka wspaniałych dzieci, z których jestem bardzo dumna), mam pracę, którą kocham i  która daje mi wiele satysfakcji.

Cały czas podnoszę poziom swojej wiedzy i umiejętności, bo jak głosi mądrość życiowa: „...kto się nie rozwija - stoi w miejscu, kto podnosi swoje kwalifikacje - idzie naprzód ...”.

Ewa Jabłońska-Grzelak

Mój pełnomocnik, trener w zakresie BHP, specjalista ds SZJ

dr nauk technicznych z ponad 30 letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, w tym z 15 letnim w zarządzaniu projektami. Przez cały czas doskonali swoje kompetencje w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi, jakością i bhp. Jest osobą proaktywną, konsekwentnie realizuje postawione przed sobą cele. Przekazując swoją wiedzę innym w trakcie szkoleń, czerpie ogromną satysfakcję z możliwości dzielenia się swoim doświadczeniem z innymi, jednocześnie uczy się od uczestników także czegoś nowego. Sukces w biznesie, jak i w życiu, zależy od ludzi i ich chęci rozwoju, dlatego utożsamia się ze słowami Joe’a Girarda: „Winda wioząca na szczyt sukcesu jest zepsuta. Musisz dojść tam po schodach – stopień po stopniu.”

Masz pytania?

Skontaktuj się ze mną