Polityka prywatności

W skład polityki prywatności wchodzą:

  1. Definicje
  2. Zasady ochrony danych osobowych
  3. Pliki Cookies
  4. Regulamin newslettera

Część I

DEFINICJE

Użyte pojęcia oznaczają:

Administrator- TC Agnieszka Grzelak-Chodak z siedzibą w Białymstoku ul. Bydgoska 15, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
Użytkownik - każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej oraz na rzecz którego zgodnie z właściwym regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa Administrator świadczy usługi (w tym cyfrowe) lub z którym zawarta może być umowa o świadczenie takich usług.
Strona – strona internetowa znajdująca się pod adresem https://kip-tc.pl
Formularz - miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie danych osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu wysyłki newslettera, w celu złożenia zamówienia, w celu kontaktu z Użytkownikiem.
Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkownika poprzez przesyłanie listów elektronicznych, za pośrednictwem których Administrator informuje o wydarzeniach, usługach, produktach i innych elementach istotnych z punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego celu Administratora, którym jest marketing bezpośredni. Szczegółowe informacje na temat wysyłki Newslettera znajdują się w dalszej części niniejszej polityki prywatności.
Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym osoba prowadząca działalność gospodarczą), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, z którą Administrator zawiera umowę o świadczeniu usług (w tym usług cyfrowych) lub umowę sprzedaży.
Sprzedający – Agnieszka Grzelak-Chodak prowadząca działalność pod nazwą TC Agnieszka Grzelak- Chodak Umowa o świadczenie usług – oznacza każdą umowę inną niż umowa sprzedaży, na mocy której Sprzedawca świadczy lub zobowiązuje się do świadczenia usługi, w tym Usługi cyfrowej, na rzecz Użytkownika.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym za pośrednictwem Sklepu, na mocy której Sprzedający przenosi lub zobowiązuje się do dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, w tym każdą umowę, której przedmiotem są zarówno towary, jak i usługi.
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://kip-tc.pl/shop
Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, tj. wszystko co jest przekazywane na tzw. nośniku niematerialnym, czyli wirtualnym np. e-booki, workbooki, kursy online, notatki wizualne, checklisty, itp..
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Pliki „cookies” (tzw. ciasteczka) – dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane w urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik Strony i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych.
Urządzenie – elektroniczne urządzenie, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Strony.

Część II

ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Polityka prywatności w zakresie ochrony danych osobowych zgodna z przepisami RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wszystkich osób korzystających z usług TC Agnieszka Grzelak-Chodak i jest odpowiedzią na obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 – dalej „RODO”)


  1. Administratorem danych osobowych jest TC Agnieszka Grzelak-Chodak z siedzibą w Białymstoku przy ul. Bydgoskiej 15, NIP 9661398487, adres e-mail: biuro@kip-tc.pl. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  2. Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „Ja”.
  3. Kontakt ze mną możliwy jest:
    1. poprzez kontakt telefoniczny, pod nr telefonu: +48 504 217 569,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: biuro@kip-tc.pl,
    3. formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://kip-tc.pl/,
    4. za pośrednictwem czatu Messenger w ramach mojej strony w serwisie Facebook.com pod adresem URL: https://www.facebook.com/agnieszkagrzelakchodak,
    5. poprzez pocztę tradycyjną nadaną na adres: TC Agnieszka Grzelak-Chodak, ul. Bydgoska 15, 15-380 Białystok (POLSKA).
    Środki te gwarantują zachowanie zasady pisemnej korespondencji pomiędzy Tobą a mną z zachowaniem daty i godziny oraz przebiegu korespondencji, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się między nami.
  4. Korzystanie z mojej strony internetowej jak i podawanie swoich danych jest dobrowolne. Jednakże nieprzekazanie pewnych informacji może wiązać się z brakiem możliwości wykonania danej usługi lub podjęcia określonych działań, np. skontaktowania się ze mną za pośrednictwem poczty e mail, formularza kontaktowego lub zapisu do newslettera.
  5. Moja strona internetowa, wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania. W dalszej części opisuję, jak działają pliki cookies i jakie to ma dla Ciebie znaczenie.
  6. Korzystam z narzędzi analitycznych, które zbierają anonimowe informacje na temat odwiedzin mojej strony, np. czasu spędzonego na stronie lub wyświetlonych zakładek. Informacje szczegółowe w dalszej części.
  7. Twoje dane osobowe na mojej Stronie mogą być przetwarzane w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawne:
    1. Wykonania usług lub wykonania zawartej umowy, przesłania oferty (np.: reklamowej o realizowanych usługach) na prośbę Użytkownika - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie),
    2. Wystawiania faktur, rachunków i spełniania innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie lub pozostałych produktów i usług (obowiązki podatkowo-księgowe) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. Wysyłki newslettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (RODO (prawnie uzasadniony interes administratora polegający na przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego) oraz na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną),
    4. Prowadzenia marketingu bezpośredniego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    5. Prowadzenia remarketingu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
    6. Obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnione interesem realizowanym przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    7. Identyfikację Użytkownika powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora – art. 6 ust.1 lit. f RODO,
    8. Kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi – art.6 ust.1 lit. B RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy),
    9. Kontaktu telefonicznego w celu przedstawienia oferty i marketingu bezpośredniego – art.6 ust.1 lit. a RODO (zgoda) oraz na podstawie art.5 ust.1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora), jeżeli Użytkownik jest już moim klientem,
    10. Wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z udzieloną przez Ciebie zgodą,
    11. Zatrudniania, świadczenia usług na podstawie umów cywilnoprawnych,
    12. Tworzenia własnych baz danych Użytkowników (prawnie uzasadniony interes Administratora) – art.6 ust.1 lit. f RODO,
    13. Potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazaniu faktów (prawnie uzasadniony interes Administratora) – art.6 ust.1 lit. f RODO,
    14. Analityki, polegającej m.in.: na analizie danych zbieranych automatycznie ze strony internetowej (prawnie uzasadniony interes Administratora) np.: cookies, Google Analytics, Piksel Facebooka,
    15. Zarządzania stroną internetową i stronami Administratora na innych platformach (prawnie uzasadniony interes Administratora) – art.6 ust.1 lit. f RODO,
    16. Wykorzystania cookies na stronach i podstronach (zgoda) – art.6 ust.1 lit. a,
    17. Dopasowywania treści wyświetlanych na stronach Administratora do indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych usług (prawnie uzasadniony interes Administratora) – art.6 ust.1 lit. f RODO,
    18. Obsługi fanpage w portalu Facebook pod nazwą Agnieszka Grzelak-Chodak trener & coach oraz interakcji poprzez chatbota aktywnego na portalu Facebook po wyrażeniu zgody przez Użytkownika na wysyłanie wiadomości o nowych usługach itp. (art.6 ust.1 lit. a RODO), konta w portalu Instagram pod nazwą agnieszkagrzelakchodak, konta w portalu LinkedIn pod nazwa Agnieszka Grzelak-Chodak i wchodzenia w interakcje z użytkownikami tych miejsc w mediach społecznościowych (prawnie uzasadniony interes Administratora) – art. 6 ust.1 lit. f RODO.
  8. Dane, które przetwarzam są uzależnione od czynności, tj. w przypadku:
    1. obsługi poczty – imię, nazwisko, adres-e-mail dane wskazane w treści wiadomości,
    2. obsługi formularza kontaktowego - – imię, nazwisko, adres-e-mail, nr telefonu oraz dane wskazane w treści opisowej formularza,
    3. wysyłki newslettera – imię, nazwisko, adres e-mail,
    4. wykorzystania cookies na mojej stronie - Twoje IP oraz zachowanie na moich stronach internetowych,
    5. usług księgowych – imię, nazwisko, NIP, REGON, dane dotyczące Twojej działalności gospodarczej, adres,
    6. zarządzania moją stroną oraz stronami /grupami na zewnętrznych platformach np. na Facebooku - Twoje IP oraz zachowanie na moich stronach internetowych; Twoja dane wskazane w publicznym profilu na Platformach META np. miejsce zatrudnienia, wizerunek (zdjęcie profilowe). Podczas korzystania ze mojej Strony mogą być pobierane dodatkowe informacje, (oprócz adresu IP przypisanego do Twojego komputera)takie jak: zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
    7. złożenia zamówienia i wykonania umowy sprzedaży/udostępnienia treści cyfrowej, zarządzania kontem i rejestracja użytkownika na platformie kursowej oraz realizacji reklamacji, odstąpienia od umowy - imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, NIP, dane o prowadzonej działalności gospodarczej.
  9. Twoje dane osobowe przetwarzam zgodnie z prawem i wyłącznie w przypadkach, gdy spełniony jest jeden z warunków określonych w art.6 ust.1 Rozporządzenia RODO, a w szczególności:
    1. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę,
    2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
    3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na mnie,
    4. przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej,
    5. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przeze mnie lub przez stronę trzecią.
  10. Dokładam staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniam, że zbierane dane są zgodne z zasadami:
    1. Rzetelności i przejrzystości – przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
    2. Ograniczenia celu – zbieranie i przetwarzanie odbywa się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach,
    3. Minimalizacji danych – przetwarzane dane są adekwatne do celu, któremu służą, w związku z czym nie przetwarzam danych, które można uznać za nadmiernie zbędne,
    4. Prawidłowości – dokładam wszelkiej staranności, aby przetwarzane dane były zgodne ze stanem faktycznym, a osoby których dane są przetwarzane miały nieskrępowane prawo wglądu do tych danych oraz ich uzupełnienia lub sprostowana,
    5. Ograniczenia przechowywania – dane osobowe przechowywane są wyłącznie w okresie niezbędnym do realizacji celów, po tym okresie są trwale usuwane,
    6. Integralności i poufności – przetwarzanie w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych.
  11. Informuję, iż przysługują Ci następujące prawa, o ile nie są one ograniczone innymi przepisami prawa albo uniemożliwiają zrealizowanie celu, którego dotyczą:
    1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. Sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    3. Usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. Ograniczenia przetwarzania danych,
    5. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    6. Wniesienia skargi do organu nadzorczego (UODO),
    7. Przenoszenia danych,
    8. Prawo do niepodlegania profilowaniu.
    Wszystkie wymienione prawa są realizowane na pisemny Twój wniosek przesłany na adres siedziby lub adres e-mail: kontakt@kip-tc.pl.
  12. Odbiorcami Twoich danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie obowiązującego prawa oraz podmioty świadczące usługi w moim imieniu na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych (np.: firmy kurierskie, firmy oferujące usługi księgowe, firmy oferujące wysyłkę newsletterów), gwarantujące stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przepisami prawa. Mogą też być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem i polityką prywatności np. Facebooka, który stosuje standardowe klauzule umowne przekazując dane poza obszar EOG.
  13. Informuję, że Twoje dane powierzam m.in. następującym podmiotom:
    1. MailerLite Limited, an Irish registered company at Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia– w celu wysyłki newslettera i korzystania z systemu mailingowego oraz w celu tworzenia stron lądowania i zbierania leadów,
    2. cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168 – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze i obsługi domeny,
    3. Przelewy24 należące do PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 779 236 98 87 – w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych,
    4. Google Cloud Poland Sp. z o.o. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa– w celu korzystania z usług Google, w tym Google Workspace,
    5. Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025 – w celu korzystania z narzędzi i platformy Facebook czy Instagram, szczególnie w zakresie narzędzi reklamowych,
    6. Facebook Ireland Ltd. – w zakresie korzystania z narzędzi reklamowych Meta Platforms (Facebook) i powierzania danych w ramach grupy niestandardowych odbiorców,
    7. Profin Barbara Sawicka, ul. Zwycięstwa 26C lok.3, 15-703 Białystok, NIP 966-159-32-43 – w zakresie usług księgowych,
    8. I Urząd Skarbowy w Białymstoku - w celu realizacji obowiązków podatkowych.
  14. Z uwagi na korzystanie z usług np. Google, Facebook, czy Mailerlite Twoje dane mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne.
    Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych:
    1. Google LLC: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
    2. Meta Platforms Ireland Limited (czyli Facebook, Instagram): https://www.facebook.com/privacy/explanation
    3. UAB MailerLite: https://www.mailerlite.com/legal/privacy-policy
  15. Obecnie usługi oferowane przez Google oraz Facebook dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej. Należy, jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych.
    Dlatego właśnie te firmy gwarantują przestrzeganie standardów w zakresie ochrony danych osobowych, a korzystanie przez mnie z ich technologii przy przetwarzaniu danych osobowych jest zgodne z prawem.
  16. Twoje dane osobowe są przeze mnie przechowywane :
    1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - 3 lata.
    2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - 3 lata.
    3. w przypadku osób, które wypisały się z newslettera w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami (np. informacja o dacie subskrypcji i dacie wypisania się z newslettera, o ilości otrzymanych newsletterów, podejmowanych działaniach i aktywności związanej z otrzymywanymi wiadomościami) przez okres maksymalnie 3 lat, lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności przez danego subskrybenta, np. nie otworzenia jakiejkolwiek wiadomości od Administratora.
  17. Na koniec informuję Cię, iż nie korzystam z indywidualnego dostosowywania cen, czyli nie zmieniam ceny na podstawie Twoich zachowań.

Część III

PLIKI COOKIES

  1. Moja Strona, podobnie jak wiele innych, używa plików cookies.
  2. Podczas Twojej pierwszej wizyty na Stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
  3. Cookies mogą być niezbędne do funkcjonowania odwiedzanej przez Ciebie strony i jeśli nie wyrazisz zgody na ich działanie, to strona może nie działać prawidłowo.
  4. Stosowane przez mnie „Cookies” są bezpieczne dla Twojego urządzenia. „Cookies” zawierają informacje zazwyczaj na temat nazwy domeny, z której pochodzą, czasu przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  5. Pliki „cookies” nie służą Twojej identyfikacji i na ich podstawie w żaden sposób nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość.
  6. Dane osobowe gromadzone przy użyciu „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na Twoją rzecz np.: zapamiętywania logowania do Platformy kursowej czy też zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w Sklepie. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
  7. Cookies mogą służyć działaniom analitycznym dzięki czemu możliwa jest analiza ilości wizyt i zbieranie informacji oraz ruchu na moich stronach, dzięki czemu mogę udoskonalać moje działania w sieci.
  8. Typy „cookies”:
    1. Cookies sesyjne – tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie.
    2. Cookies stałe – informacje pozostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy okres. Czas ten zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Ten rodzaj „cookies” zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy jest odwiedzana Strona.
    3. Cookies zewnętrzne – informacje pochodzące np.: z serwerów zewnętrznych (np.: serwerów reklamowych, serwerów firm) współpracujących Administratorem Strony. Ten rodzaj „cookies” pozwala dostosowywać reklamy do Twoich preferencji i zwyczajów.
    4. Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Twojego urządzenia przez system teleinformatyczny mojej Strony.
  9. Pliki „cookies” mogą być stosowane w celu:
    1. Dostosowania zawartości podstron internetowych Strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych – w szczególności pliki pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Strony i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
    2. Tworzenia statystyk:
    3. - które pomagają zrozumieć, w jaki sposób korzystasz ze Strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości, - mierzenia skuteczności akcji przeprowadzanych w ramach witryny.
    4. Zapamiętywania historii odwiedzonych stron na Stronie w celu rekomendacji treści.
    5. Utrzymania Twojej sesji po zalogowaniu do platformy kursowej, dzięki której nie musisz na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła.
    6. Marketingu i reklamy
  10. Cookies mogą pochodzić na mojej Stronie również od dostawców zewnętrznych, które są zastosowane na żądanie dostawcy zewnętrznego (wskazanego w dalszej części ) i mogą służyć m.in.: do personalizacji treści, pomiaru reklam i treści, informacje na temat ich odbiorców i rozwój ich produktów.
  11. Współpracuję z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Twoich urządzeniach:
  12. Google Analitics (https://policies.google.com/privacy)
    Meta Platform Inc.(Facebook/Instagram) (https://www.facebook.com/privacy)
    Youtube (https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/our-commitments/protecting-user-data/)
    Vimeo (https://vimeo.com/privacy)
  13. Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies”, określając ich warunki przechowywania i uzyskiwania dostępu przez te pliki do urządzenia.
  14. Możesz w każdej chwili usunąć pliki „cookies” korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce, którą używasz.
  15. Informacje o sposobie wyłączenia plików „cookies” w najpopularniejszych przeglądarkach i urządzeniach mobilnych dostępne są na stronie:
    1. „jak wyłączyć cookie”
    2. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek
    3. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    4. Internet Explorer wersja 7 i wyższe: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/block-or-allow-cookies
  16. Jeśli nie chcesz, aby informacje o odwiedzanych przez Ciebie stronach były zapisywane w historii Twojej przeglądarki, możesz skorzystać z trybu incognito, jeśli przeglądarka, z której korzystać ma taką funkcję.
  17. Zastrzegam sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej części Polityki dotyczącej plików Cookies bez konieczności informowania Cię o tym, przy czym wprowadzone zmiany zawsze będą publikowane na bieżąco na Stronie.
  18. Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji, tj. podana jest konkretna data zmiany treści.
  19. Część IV

    REGULAMIN NEWSLETTERA

    1. Newsletter jest wysyłany na adres użytkownika poczty elektronicznej, po uprzednim aktywowaniu przez użytkownika linku aktywacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda odbiorcy newslettera wyrażona na podstawie art6 ust.1 lit a RODO.
    2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niezbędne do prawidłowego dostarczania informacji w formie elektronicznej.
    3. Newsletter zawiera aktualne informacje o usługach mojej firmy m.inn.: o nowościach, ofertach specjalnych, wydarzeniach (np.: darmowe webinary), stosowanych rabatach, artykułach na blogu.
    4. Otrzymywanie newslettera jest usługą bezpłatną.
    5. Informacje są wysyłane w sposób cykliczny i bezterminowo w formie e-maila.
    6. Rejestracja użytkowników newslettera odbywa się:
      1. Za pośrednictwem zgłoszenia chęci otrzymywania newslettera na odpowiednim formularzu.
      2. Po potwierdzeniu adresu mailowego, na który ma być wysyłany newsletter.
    7. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmienić adres, na który jest wysyłany newsletter lub zrezygnować z otrzymywania klikając w odpowiedni link w otrzymanej wiadomości e-mail.
    8. Twoje wyrażenie zgody na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych, przed wysyłką zgłoszenia na newsletter jest tożsame z wyrażeniem zgody na zbieranie i przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności obowiązującej w mojej firmie.
    9. Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności.
    10. Wysyłka newslettera może także zostać zaprzestana w przypadku niewykazania przez Ciebie aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku usunę Twoje dane z systemu do wysyłki newslettera (dostawcy). Nie będziesz otrzymywać już żadnych wiadomości ode mnie, chyba że zdecydujesz się ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktujesz się ze mną w inny, wybrany w tym celu sposób.
    11. Jako firma mam prawo do jednostronnej zmiany zapisów regulaminu z przyczyn organizacyjnych i ekonomicznych. Osoby zarejestrowane w bazie Użytkowników newslettera zostaną poinformowane o zmianach i terminie ich wprowadzenia drogą mailową.


    12. Nieniejsza Polityka prywatności obowiazuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.